Tuesday 3 May 2011

Slamat Hari Pekerja

Bila cakap pasal hari pekerja, sepatutnya sebagai pekerja mcm aku tak yah kejer la kan...
tapi ni lain plak citernya...
tiba jer cuti hari pekerja aku plak sibuk bekerja dirumah..ahah...
ujung minggu lepas sewaktu org sibuk cuti, aku plak 3 hari tuh letih betul...
melayan anak2 yg tara nak besar nih byk betul cabarannya...sabo jer la...
Kat umag abg..farah comel main tepon

Sabtu :
Pepagi lg dah kuar..lepas jogging, selalunya bila ujung bulan, aku mesti bwk anak2 mkn bfast mcD..
Ahmad ngan Farah suka betul pan cake mcD...Mama dia tak pandai buat...so setakat nih kene lah beli...
(Nanti kalau dah pandai...i bagi resepi ya)..
Lepas je bfast...kitaorg gi kedai pak lang (ala -ala pasar)..ahah..kat sini beli la lauk sumer...murah2 you...sbb ramai org cuti so dia lelong jer..
Then balik umah ngadap anak lagi....dah balik nih malas betul nak basuh ikan beli tadi..tapi apakan daya...bibik takder so kenelah buat jugak...baru nak rehat anak dah nangis...Farhannnnn.....nape sayang nangis jer nih..

Ptg gi umah abg aku kat Bdr Kinrara..sajer bwk bebudak main games..Umah abg aku nih penuh games..so bebudak sukalah dtg sana...lagi satu yg best...kat sana penuh makanan..hehehehehhe...yummy yummy...

Ahad :
ahah..ahad paling penat...hr nih bwk kawan hubby dr Istanbul jejalan KL..Huish dah lama tak naik tren sumer letih giler + panas...lepas amik dia kat Pan Pacific, aku bwk dier jln kat PUTRAJAYA, mkn nasi ayam + satay, berpeluh dier mkn ...maklumlah kat istanbul tak der benda pedas...hehehehehe
hubby and farhan
Cm lagi
Then gi KLCC, dari KLCC kami naik tren ke Cental Market...(dah bertwun tak gie) kat CM mcm kagum gak la...CM dah bersih dan cantik..tahniah!!!...kat sini aku lepak tul...aku suh dier jln sendiri...aku lepak minum ngan anak-anak...
Dari CM gi KLCC balik...masa nih dah start ujan...so tak dapatla bergambar kat luar KLCC...
Serda (nama kwn) then kata nak balik..penat sgt katanya hehehehe sian Serda..

mlm tuh aku tido awal..letih 9.00 dah masuk tido...gud nite..

CM skang byk kedai

Isnin :
akibat letih giler semalam...hari nih tak plan gi mana...ingat nak gi umah haida..tapi member cancel plak nak msk laksa...terliur gue...takpelah...so rileks je kat umah...tapi actually letih gak...farhan asik nak melekap jer..anak mama betul la dier...tak leh gerak dibuatnyer...so kat umah kejernyer masak jer la...dari pagi sampai petang...tq hubby sbb lipat kain (ingat tag line kita "jgn hancurkan") hihihihihi..

Jumpa lagi ujung minggu depan...

No comments:

Post a Comment