Tuesday 31 May 2011

Taman Tasik Cyberjaya

Add caption
Ujung minggu lepas (28 May 2011), kami sekeluarga hanya try jalan baru nak ke Cyber. Actually jalan tu dah lama since jalan belakang umah kami bukak.Tapi tak penah cuba takut sesat mulanyer. Tapi hari tuh aku bertekad dan cakap ngan hubby jugak nak try.Bleh bwk bebudak gi main taman.

So lepas balik dari tgk adik ipar yang baru bersalin (tahniah akin), aku pun terus ke sana. Ya allah rupa neyr dekat ajer umah aku ngan Cyber..dalam 3 km sajer..lerrr...selama nih aku punya la ikut jalan jauh...ishh..

Taman tasik Cyber nih mmg malakar sejarah...Kat situ aku penah jadi juara tau dalam pertandingan Treasure Hunt family day opis aku...Juara beb juara...hehehehhe

Kakak
abg ngan kakak
Hubby tgh layan Farhan
Anak-anak suka betul gi sana..taman mainan dia besar dan masih bersih. Puas la dioarang main kat situ..
Kat sana plak aku jumpa la junior  aku..Yani si kembar Yana..So beborak sakan la kat situ...


Pukul 7.00 mlm, kami pun balik. Janji ngan anak -anak nanti kita datang lagi..onthe way ke parking, kami anak beranak lumba lari dengan bebanan. hehehe Hubby bawak Farhan, Mama tolak kakak, Abang je sorang....so cuba teka siapa menang...............................................................................heheheh hubby la sebab kaki dia panjang....
My Lovely Farhan

To abg ngan kakak - nanti kita pegi lagi ya sayang

No comments:

Post a Comment