Tuesday, 10 May 2011

Pan Cake

Pan Cake
ok kali nih aku nak kasi resepi pan cake plak..
Since anak-anak aku suka makan pan cake kat mcd, so aku pun kenelah cari resepi nih..
Resepi nih adik ipar aku yg kasi. Tq angah for the resepi (shascakes.blogspot.com)

Bahan-bahan :
1 cawan tepung naik sendiri
1 cawan fresh milk
1 sudu kecik esen vanilla
1 bijik telur

Caranyer :
Bahan-bahan tadi campur jer dan kacau.Then masak atas kuali tanpa minyak k. Kalau letak minyak jadi lempeng (ok gak mkn ngan asam pedas). then siap...senang je kan..

Pan cake nih boleh di makan ngan apa-apa jer...cthnyer butter, madu, aiskrim, butternut, kaya dll
Resepi yang senang , murah dan mudah...so apa lagi mai la cuba...yummy yummy

2 comments:

  1. Wah, tapaya beli hotcake kat Mc D lagi la ni.

    ReplyDelete
  2. kene pegi gak..suasana tuh penting k...

    ReplyDelete