Wednesday 27 April 2011

Tahniah Ayan !!!!

aku ngan ayan
Hari nih aku rasa sungguh terharu...
alhamdulillah...bersyukur ke hadrat Allah,
adik aku yang bongsu dah tamat pengajiannya...
walaupun diploma tapi nampaknyer usaha mak ayah aku skolahkan dier tak sia-sia..
dia sendiri cakap dia tak nak sambung, nak kejer dulu katanya..nak cari pengalaman..
takpelah..apa-apa pun tahniah....

Sejak arwah abah meninggal, kami adik beradik yang skolahkan dier..
" Abah...
kami dah tunaikan janji kami abah...
adik dah berjaya..!!!!"

airmata kesyukuran aku panjatkan...
doaku moga dia tabah menjalani alam pekerjaannya..
seterusnya menjalani idup...

Untuk adik...
ingatlah...usaha tangga kejayaan..akak bangga dengan adik..
segala pahit manis zaman blajar jadikan pengalaman untuk adik teruskan idup....

alfatihah buat abah, bapa mertua dan nenek ku...

1 comment:

  1. tahniah adikku sayang...i'm proud of u too. Cari keje and after u can futher study if u want.abah tentu gembira...

    ReplyDelete