Sunday, 22 May 2011

Alfatihah buat anak2 yatim Hulu Langat

Gambar: wootmedia.com
Sedihnya hati ku bila dapat tahu yang kejadian tanah runtuh kat umah anak-anak yatim Hulu LAngat tuh..Dari mlm tadi aku tertanya-tanya nih umah anak yatim Yus (kwn opis aku) ker?
Gambar : panglima-harimau.blogspot.com
Jenuh aku sms shuk ( nak tepon dah kul 12.00 mlm), tepon hanan tapi sorang pun tak berjawab..
berdebar rasanya bila dapat tahu kejadian tanah runtuh...kasihan sungguh...

Lalu lepas solat subuh jer...terus aku sms yus "Yus umah anak yatim tuh bukan umah anak yatim ko kan?" Sms aku cuba menidakkan perkara itu...3 saat kemudian : " Ya win tuh tuh rumah anak yatim aku..alhamdulillah haikal selamat..."

Ya allah tak dapat aku bayangkan, kawan aku berdepan dgn semua ini, alhamdulillah anaknya selamat..panjat kesyukuran aku pada yang Esa...

Buat Yus : Takziah dan semoga tabah menghadapi semua ini..

Alfatihah....

1 comment:

  1. Ingatkan Kak Win ter'miss' called malam tu. Saya pun tak tahu tu rumah anak yatim Kak Yus. Tapi semalam Kak Emma yang confirmkan.

    Takziah.

    ReplyDelete